View Smf Forum Banner Ekleme
Background
. Birde smf 1.1.19 sürümünü nerede bulabilirim. Ilk önce kendi localhostta deniyeceğim.

Simple Machines Forum | Gizmo's Freeware
Simple Machines Forum | Gizmo's Freeware from www.techsupportalert.com
Bedava foruma banner ekleme yardım! Konuların altın hızlı cevap kısmı olsun istiyorum ama nasıl yapacağımı bilmiyorum çok araştırdım ama bulamadım. Arkadaşlar forumu kurdum smf akşam üstü forum ayarları fln bitti.ama banner gerekiyor eklemeyi öğrensem biryerden bulup koycam ama işte bilmiyorum for.

0 üye ve 1 ziyaretçi konuyu incelemekte.

// show the board name topics posts last post header. Bedava foruma banner ekleme yardım! Mshowto'yu desteklemek için aşağıdaki banner'lardan bir veya daha fazlasını sitenize ekleyebilirsiniz. Daha sonra flashı eklemek istediğiniz yere bu kodları echo' ve ';


Post a Comment

Previous Post Next Post